15-latkowie na obozie w Puławach

Drużyna Stadionu Śląskiego z rocznika 2009 przebywa na obozie sportowym w Puławach. „Zieloni” od poniedziałku stacjonują w Hotelu „Olympic”, przygotowując się do ligowej wiosny.
– Warunki do pobytu i pracy mamy tu naprawdę świetne. Wygodny hotel, w którym chłopcy mają dwu-trzyosobowe pokoje, świetna obsługa, dobre jedzenie. Dla chłopaków na pewno fajne jest to, że na każdym piętrze mają także aneks kuchenny, na którym mogą np. podgrzać sobie jedzenie, którego na stołówce jest naprawdę sporo. Na terenie obiektu znajduje się sala konferencyjna, siłownia, czy miejsca do rozrywki jak choćby stoły do tenisa stołowego. Do boiska, na którym trenujemy, idziemy niespełna kwadrans, co traktujemy sobie jako rozruch, lub dojeżdżamy autobusem, który mamy do dyspozycji – opisuje trener Krzysztof Ciasto.
Siedem dni, jakie spędza w Puławach ekipa Stadionu poświęcone są pracy nad przygotowaniami do nowego, wymagającego sezonu wiosennego. „Zielonych” już na początku marca czeka start rozgrywek Centralnej Ligi Juniorów, a później zmagań w Wojewódzkiej Lidze Trampkarzy. – Na pewno wykorzystujemy ten tygodniowy wyjazd nad pracą pod kątem motorycznym. Mamy na miejscu naszego specjalistę, trenera Konrada Łuszcza, który czuwa nad tym elementem. Pracujemy też nad organizacją gry w pressingu wysokim i średnim. Niskim też, choć mam nadzieję, że tego z ostatniego w lidze będziemy korzystać jak najmniej – uśmiecha się szkoleniowiec Stadionu.
Dzień na obozie jest ściśle zaplanowany. Pobudka o 7:00, pół godziny później śniadanie, a o 9:00 pierwszy trening. Po obiedzie i krótkim odpoczynku drużyna rozpoczyna trening numer dwa, lub rozgrywa mecz kontrolny. Na liście sparingpartnerów są Motor Lublin, Lublinianka, MOSiR Lubartów i Perełki Puławy. Po kolacji zawodnicy „Zielonych” korzystają z basenu lub siłowni i uczestniczą w wieczornej analizie. – Drużyna świetnie funkcjonuje i jestem bardzo zadowolony z ich podejścia oraz dyscypliny. Wiedzą, po co tu przyjechaliśmy i jakie założyliśmy sobie cele. Chłopcy są też chwaleni przez obsługę, a Pani z recepcji zapewnia nawet, że tak zorganizowanej grupy jeszcze w ośrodku nie miała – mówi z dumą o swoich podopiecznych trener Krzysztof Ciasto.
Drużyna Stadionu Śląskiego na obozie w Puławach będzie przebywać do 18-tego lutego.